Ogräs, Ogräs och Gräs !




Idag har bara varit tråk, tråk och mer tråk. Mina föräldrar har klagat på att jag inte har hjälpt till mycket nu när vi ska flytta. Vi ska göra vid huset måla, laga, städa och ränsa. Då tänkte jag att jag skulle hjälpa till hela dagen idag så kanske de blir nöjda. Mormor kom vid 12 tiden och då började vi med trägården. Vi var inte klara men vid 17 tiden sa mormor att jag varit duktig och att jag fick gå. Precis när jag ska gå kommer mamma hem jag har tänkt mer än halva tiden att är de inte nöjda med min insats nu får de fixa allt själv. Men när mamma kom då var de första hon sa " åh, nej du har tagit mitt skott" fråga inte var dett skott är med de är nog ngt med blommor. och jag bara ja jag rensade, jag tog allt. Bäst för henne att hon är nöjd än då. Mormor sa att de kvittade och att jag varit duktig ändå så jag är nöjd.
imorgon är de midsommar. De var längesedan så de ska bli kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0