Over the edge! ?



Idag var jag, min bror Jesper, Ellen, Ellens syster Erika, och vår kompis Frida och badade i havet. Jag har tyvärr inte någon bild från idag.

När vi kom fram packade vi upp och direkt när vi var klara ville Erika spela beach boll. Hon och frida spelade lite sen var hon trött på de och så ville hon kasta badboll istället. Alla utom frida som redan sprungit lite var med. Snacka om att bollen inte kom dit man tänkte. Den blåste runder hur som hälst. Men de roliga är att jag undrar var Erika får all sin energi ifrån. Hon är nästan alltid på topp!  Har aldrig sett henne sur, lesden, arg eller nere .

En annan rolig grej var när vi skille hem och gick till bilen gich vi upp för en brant backe har de flästa buskarna bakomoss och där ligger en sten mitt i vägen som säger stopp liksom, de är helt blå himmel och Frida säger lite dramatiskt " Nu har vi kommit till världens ände!" Och när hon sa det känndes det verkligen som det. vi vandrade där med väskor och lite mat filtar och grejor precis som om vi hade vandrat långt och nu kommit till världens ände.

ja de var denna dag ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0