fågeln var i målbrottet!





Idag när jag skulle hem från skolan tog jag först tåget från lund som vanligt sen skulle jag ta cykeln från stationen hemma till huset som vanligt men när jag går till cyklen lät de som att de var en fiskmås på tågspåret. Jag kolla runder men såg inget. De bara lät helatiden sen såg jag att det var en kråka!? den måste ha hamnat i målbrottet eller något! den lät som en fiskmås :O de brukar ju bara kraxa så dära störigt men nu nästan pep den haha.

Sen när jag cyklar hem till huset så kom där ut en sjöman i jobbarkläder från ett hus. Jag lovar han såg ut som han på bilden! hahah han var skitsur och hade en pipa i munnen. haha.

Jag hade en händelsefull hemväg idag. haha de händer inte så ofta om man kan säga så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0