gissa vad!?



Jag, som nästan alla andra är lite Twilight saga fan. Igår var jag och Linn på bio och såg New moon. Alla ni som funderar på om ni ska se den, jag kan säga vi tyckte den var bra och mycket bättre än Twilight.

Det roligaste var att först när man ser Jacob i filmen ( han ovan) så har han långt hår och hela bian bara "uuuuh!"hahah de var kul xD

sen När Bella och jacob skulle kyssas satt alla och gjode konstiga ljud som "iiii" eller "oooo" eller något liknande.

När Jacob inte har ngn tröja på sig vill han krama Bella och Bella stoppar honom genom att ta på hans muskulösa mage och alla, då menar jag alla bara "ooooooh!"

Filmen var bra gjord och mycket spännande något att rekomendera för någon som gillar kärlek, spenning och fantasy i ett. Ibland kunnde de visserligen vara lite överdrivet men ändå så är det alltid. Jag gillade den.

Så jag tackar Linn för en mycket trevlig biokväll ! :D


Eftersom jag var så klantig sist jag skulle lägga till youtube klipp lägger jag till trailern här:



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjo håller def med om ljudeffekterna - lite irriterande faktiskt :P

vart gick ni o när för jag gick också på den i lördags, i lund XD

2009-11-30 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0