I <3 U













Vem ska nu följa med på de långa runderna till Banvallen?
Vem ska komma och hälsa glatt på en när man kommer hem?
Vem ska hjälpa mig att rävsa alla löven?
Vem sha hålla pappa sällskap i garaget?
Vem ska börja skälla när inget hänt?
vem ska stå i vägen för tven?
Vem ska jag ge maten jag inte tycker om?
Vem ska pussa en när man fågar?
Vem ska muntra upp en när man är ledsen?


Ingen! de är dina saker. De är bara du som kan göra det!


Jag kommer sakna han mer än allt annat! Jag kommer ALDRIG glömma han.

Nu måste jag säga hejdå tll min bästa vän.

Hejdå Chevy, JAG ÄLSKAR DIG!!!!!<333333333

Kommentarer
Postat av: Linnea (motlala)

Vad har hänt!!!?????



Ska han avlivas!?

:'(

2009-12-03 @ 15:57:04
URL: http://littlebignea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0