snö,snö,snö och SNÖSTORM!



Jag ÄLSKAR snö, tills det börjar bli problem. Jag tycker inte om olyckor eller att fastna i snön med bilen,det är kallt och att man inte kan komma till en av de roligaste skoldagarna i veckan.
Men jag älskar snö för att man kan åka skidor, man kan göra snögubbar, man kan ha snöbollskrig, man kan fota många fina foton, det är mysigt och det är så fint!

Om vi kan skotta så att vi kan komma ut med bilen ska jag nog sova hos min farmor och farfar i stan inatt och kanske imorgon natt med. Det ska bli mysigt. God mat, mackor på kvällen innan man går och läggersig och gemenskapen med farmor och farfar.

och jag som älskar snö...

Men jag älskar sommar med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0