Luca :D






Synen, ljuden, längtan och kärleken bllir verklig igen. Synen av hunden som ligger och sover i ögonvrån. Ljudet av tassarna på golvet. Kännslan av att det finns någon som alltid är glad att se en. Någon som väntar vid ens sida ifall man skulle tappa en liten godbit på golvet. Någon som alltid hälsar en välkommen hem. Någon som alltid finns där när man behöver det. Någon som alltid är villig att ge en stor slibbig puss varken man vill eller inte. Kännslan av att veta att det alltid finns någon att ha roligt och leka med. Aldrig mer helt ensam hemma och inga fler ensamma runder i skogen. 
Allt kommer bli verkligt igen och jag kan inte beskriva hur glad jag är. Det är klart att det kan vara jobbigt att ha hund också men det är verkligen värt det för utan en hund känner jag mig inte hel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0