Coolaste killen!

Nu minsann ska jag dela med mig av något lite kuligt här!

haha nej, men de var kul.... 
I alla fall så skulle min bror skjutsa mig hem igår och allt går precis som det brukar gå, Jesper frågar mig om jag hade kul osv osv.... men så körde vi iväg och vi kommer till ett övergångsställe och på det cyklar det ut en kille, och Jesper stannar så klart. MEN (nu kommer de roliga!!) När han cyklade förbi såg han livrädd ut och gjorde peace tecknet till oss! HAHA skit kul! Riktigt COOL kille asså!, jag ska köra på de nästa gång en bil stannar för att släppa förbi mig!

okej... jag kanske gjorde en stor "grej" av de men de var kul!
Peace alla!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Peace!

2010-10-18 @ 15:11:56
Postat av: malin

haha yeeh!

2010-10-18 @ 20:43:09
URL: http://lyysmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0