NEEEEEEEEEEEHHHHJJJJJJ!!!!!

När man känner för att uppdatera sin Ipod och lägga in lite nya låtar så vill man verkligen inte att allt ska FÖRSVINNA
Nej, verkligen inte, och speciellt inte dagen innan man ska iväg och sitta sju timmar på tåg!
.
Men det var så klart det som hände mig. Det jävla programmet Itunes ville att jag skulle uppdatera och de gjorde jag och sen när jag klickat där ser jag det ordet som gar mig kallakårar... Synkronisera. Tänk på de lite, det får en att rysa. Och då VIPPS, så var ALLT borta, inte ens ett litet dammkorn av ALL den musik som jag samlat in där sedan jag gick i sexan, ja FEM hela år! Ni kan ju tänka er att där var faktist lite musik. MEN, det värsta av allt är att, efter alla dessa åren så har man ju bytat dator några gånger och i de bytena så har de försvunnit lite musik som kan vara rolig att ha... och ALL den musiken hade jag på min Ipod!
.
Så nu är jag inte så där lite arg på Itunes.... Meeen, de är inte slut, det har hänt innan OCH nu kan jag inte lägga in nya musikfiler som jag gjort innan... Sån tur är att jag ger mig inte utan jag ska visa detta JÄVLA SKITPROGRAM att de kan INTE KROSSA MIG!!! MOHAHAHAHHA så jag försöker och försöker och har kommit en liten bit på vägen... Håll tummarna asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0